Tuesday, December 11, 2012

My first post :)



M-am decis sa imi fac blog. Motivele? In ultima vreme navighez pe internet mai mult decat orice altceva, nefiind obligata (deocamdata) sa merg zilnic la munca sa imi ocup programul cu ceva...constructiv. Citesc tot felul de lucruri mai mult sau mai putin interesante si deja am strans o "baza de date" pe care as vrea sa o impartasesc si cu altii. Ideea acestui blog e de a da si o alta viziune asupra vietii, in afara de cea pe care o traim cu totii, de a da idei despre cum sa faci din bucuriile mici ale vietii, un scop permanent. Pentru ca in final, cu asta ramanem in minte si in suflete..cu ceva care ne-a incalzit intr-un anumit moment al vietii..Si pentru ca cele mai multe bucurii vin atunci cand suntem in forma, voi incerca sa postez cat mai multe despre cum sa duci o viata sanatoasa, ce e bine sa mananci, cat sport sa faci, si multe idei "do it yourself". Sunt constienta ca probabil mai sunt zeci de alte bloguri pe aceeasi idee, dar promit ca am sa incerc sa fac aceasta pagina destul de..speciala. :)


No comments:

Post a Comment