Friday, March 15, 2013

E timpul sa crezi

Incep sa fiu din ce in ce mai dezamagita..si nu de tara asta, de valorile ei, de modul in care suntem condusi, mai rau decat o turma de oi. Nu, nu de asta sunt dezamagita. Pentru ca m-am obisnuit cu toate astea si deja le privesc ca pe ceva normal. Ci de oamenii care renunta atat de usor in fata problemelor. Care sunt doborati de o boala, de un esec in dragoste, de problemele materiale si asa mai departe.
Incerc sa conving lumea din jurul meu ca singura modalitate sa treci peste toate, este sa privesti inainte cu incredere. Incredere in tine! Ca poti mai mult, mai bine, ca vei avea succes! Sa stai sa te gandesti doar la partile negative din fiecare poveste pe care o ai, e ca si cum ai incerca sa transformi apa-n vin. Nu o sa reusesti niciodata sa gasesti un raspuns. Trebuie sa gandim pozitiv. E ca in filmul ala, The Secret. Doar tu ai puterea sa schimbi ceva din viata ta. Doar tu ai puterea sa treci peste ceva grav, care te-a marcat. Trebuie doar sa gandesti pozitiv! Universul lucreaza pentru noi cu norma intreaga, trebuie sa profiti de asta. Stiu, sunt sigura de asta! Am trait-o pe pielea mea. Lucruri pe care chiar eu le credeam la un moment dat imposibile, au devenit posibile. Prin faptul ca mi-am dorit. Mi-am dorit cu adevarat. Si a fost ca mine, exact cum am vrut eu.
Deci, va rog, faceti asta pentru voi. De unde credeti ca vine vorba "Ai grija ce iti doresti pentru ca ti se poate intampla"? Cu cat iti doresti mai mult, cu atat sansele cresc ca orice lucru pe care ti-l doresti sa devina realitate. Si bineinteles, ca toate sa mearga "ceas" cum s-ar zice, trebuie in primul rand sa te iubesti pe tine. Trebuie sa te iubesti mai mult decat orice. Poate suna a egoism dar nu e nicidecum. Ma refer strict spiritual. Trebuie sa fi constient de calitatile tale mereu si sa incerci sa corectezi micile aspecte negative. Dar nu tre sa le lasi pe cele din urma sa iti contureze imaginea ta personala despre tine. Pentru a ii face pe ceilalti fericiti trebuie, in primul rand sa fi fericit TU cu tine insuti. Daca nici macar tu nu esti multumit de tine, cum ar putea altii sa fie? Capacitatile noastre, ca oameni, sunt foarte mari. Doar ca nu stim asta. Odata ce devenim constienti de lucrurile uimitoare de care suntem in stare, deja suntem mai fericiti si cu un pas mai aproape de ceea ce ne dorim cu adevarat. Si tine minte, universul poate lucra si impotriva noastra, atunci cand te comporti...pe dos. Oricum, nu uita sa te bucuri de orice lucru in viata, oricat ar fi el de mic. Fiecare bucatica de fericire, te va face incontinuu fericit.
Si btw, chiar recomand filmul The Secret; este cel mai motivational film ever.  Enjoy it!

No comments:

Post a Comment